Iako mladi na tržištu, naši proizvodi su već našli svoje mesto u najsnabdevenijim prodajnim objektima, supermarketima i manjim privatnim radnjama širom Srbije, ali i na tržištima Crne Gore i BIH. Sarađujemo sa preko 100 distributera i key account prodajnih lanaca, kojima proizvode dostavljamo sopstvenim voznim parkom u roku od najviše 48 sati od porudžbine.
Tržište Srbije smo logistički podelili na 5 regionalnih celina o kojima brinu regionalni menadžeri prodaje kroz usmeravanje rada svojih regionalnih prodajnih timova, organizovanje kompletnog customer servisa na svim mestima prodaje, uključujući uređivanje primarnih i sekundarnih prodajnih pozicija, sprovođenje periodičnih prodajnih akcija, različitih promotivnih aktivnosti i animiranje krajnjih potrošača degustacijama i promotivnim poklonima za izvršenu kupovinu.
Geografska i logistička podela domaćeg tržišta je funkcionalno definisana:
|
|
|
|
|
Pored regionalnih prodajnih timova, razvoju prodajne mreže značajno doprinose:
|
|
Tokom 2011. godine planira se dalja ekspanzija prodaje na postojećim tržištima, kao i na novim tržištima u regionu.